Защо все още не съм получил наложения платеж?

Връщане на наложен платеж

Събирането се заплаща само когато пратката е със статус „Доставена“ и плащането е преведено от куриерската фирма. Получаваме наложения платеж в рамките на 3-5 работни дни, считано от следващия ден от датата на доставка. Веднага след като получим наложения платеж, го превеждаме по Вашата сметка.

Ако обаче крайният срок за изплащане на парите вече е изтекъл, а в сметката ви все още няма пари, вижте по-долу възможните причини. Също така ви съветваме какво да направите:

  1. очакваната дата за събиране на плащането все още не е изтекла.
    Проверете крайните срокове: Колко време отнема възстановяването на наложен платеж?
  2. неправилен статус на пратката:
    • „Връщане на подателя“ – Пратката беше върната на подателя, не получихме наложен платеж.
    • „Изключение“ – Пратката не беше доставена, не получихме наложен платеж.
    • „Доставяне“ – Куриерът разполага с пратката за нов опит за доставка или пратката е готова за получаване от склада/ офиса на куриерската компания.
  3. е възможно да е дадено указание за промяна или отмяна на наложения платеж.
  4. не сме получили информация от куриерската компания за изплащане на наложения платеж.

За всяка ситуация изпратете запитване чрез формуляра за контакт.

Вижте също: Какъв е срокът на изчакване за изплащане на сумата по наложен платеж?