Връщане на наложен платеж
Събирането се заплаща само когато пратката е със статус „Доставена“ и плащането е преведено от куриерската фирма. Получаваме наложения платеж в рамките на 3-5 работни дни, считано от следващия ден от датата на доставка. Веднага след като получим наложения платеж, го превеждаме по Вашата сметка.
Ако обаче крайният срок за изплащане на парите вече е изтекъл, а в сметката ви все още няма пари, вижте по-долу възможните причини. Също така ви съветваме какво да направите:
- очакваната дата за събиране на плащането все още не е изтекла.
Проверете крайните срокове: Колко време отнема възстановяването на наложен платеж? - неправилен статус на пратката:
- „Връщане на подателя“ – Пратката беше върната на подателя, не получихме наложен платеж.
- „Изключение“ – Пратката не беше доставена, не получихме наложен платеж.
- „Доставяне“ – Куриерът разполага с пратката за нов опит за доставка или пратката е готова за получаване от склада/ офиса на куриерската компания.
- е възможно да е дадено указание за промяна или отмяна на наложения платеж.
- не сме получили информация от куриерската компания за изплащане на наложения платеж.
За всяка ситуация изпратете запитване чрез формуляра за контакт.
Вижте също: Какъв е срокът на изчакване за изплащане на сумата по наложен платеж?