Предплатени клиенти – фактури
Независимо от формата на сътрудничество с клиента, ние сме длъжни да издаваме фактури за пратките, изпратени през даден период на разплащане (на всеки две седмици).
Фактурите са достъпни в Клиентския панел, в раздела Фактури, два пъти месечно.
Вижте по-долу къде да намерите фактурите:
- влезте в платформата ecolet
- Изберете раздела Фактури в страничното меню. Системата ще покаже списък с фактури. Тези фактури се изпращат информативно (те съдържат списък на пратките, изпратени през периода на фактуриране) и не изискват плащане.
Като изберете съответната опция, можете да изтеглите:
- Фактури в PDF формат
- Спецификациите на фактурата в PDF формат,
Информацията „Платено“ ще се появи в колоната “ Брутни задължения“.
Възможно е обаче куриерската компания да начисли допълнителни такси за услугата, например за връщане, пренасочване, проверка на теглото и размера. В този случай издадената фактура изисква плащане в рамките на 7 дни от датата на издаване.
Вижте също: Рекламации по фактури.