Рекламации по фактури

За да се избегнат проблеми в процеса на подаване на жалби, сме събрали най-важната информация за рекламациите.

Използването на следните съвети ще ускори процеса на подаване на рекламации и ще увеличи шансовете за благоприятно решение.

Рекламациите се разделят на:

  • Рекламации за щети,
  • Рекламации по фактури

Рекламации по фактури могат да се подават онлайн от клиентския панел

Вижте по-долу как да подадете рекламация:

  • Въведете своя профил в ecolet.bg и кликнете върху раздела За контакт.
  • Изберете следващия раздел – Добавете ново запитване.
  • В следващата стъпка попълнете всички полета
  • В полето „Причина“ изберете „Грешка във фактурата“, след което изберете номера на фактурата.

Анулиране на пратка

Ако пратката ви е била отменена и все пак сте получили фактура, подайте рекламация, както е описано по-горе.

По желание можете да добавяте и прикачени файлове.

След като жалбата бъде подадена, ще се появи съобщение по-долу и тя трябва да бъде видима в списъка с наличните оплаквания. Рекламацията ще бъде обработена в рамките на 90 дни след правилното ѝ подаване.