Вземане и доставка на пратки

Куриерът не е взел пратката ви според графика

Ако куриерът все още не е взел поръчката ви, можете да:

  • Свържете се с нас чрез формуляра за контакт и ние ще изпратим заявка за получаване до куриерската фирма;
  • Откажете поръчката и направете нова, като използвате същите данни;
  • Откажете поръчката и направете нова, като изберете опцията „Генериране на товарителница без заявка за вземане“, след което можете да отнесете пратката до офиса на куриера.

Доставката може да се забави по следните причини:

  • логистични проблеми от страна на превозвача,
  • куриерът не е сканирал пратката нито в склада, нито по време на получаването ѝ,
  • повреден етикет (липсват средства за идентифициране на пратката).

На първо място, проверете каква е причината за забавянето на доставката. Можете да направите това от „История на поръчките“ в потребителския панел. Вижте по-долу как да го направите:

  • Влезте в ecolet.bg, кликнете върху раздела „История на поръчките“.
  • Идентифицирайте поръчката, чието състояние искате да проверите. В дясната част натиснете бутона „Покажи подробности“.
  • Ако в историята на проследяването няма информация за грешен адрес на доставка/отказ на получателя/получателят не присъства – проверете дали пратката има статуси с текуща дата. В случай че:
    • Пратката е сканирана в склада на превозвача, но не е предадена за доставка, което може да означава логистични проблеми от страна на куриерската фирма. В тази ситуация, моля, изпратете запитване чрез формуляра за контакт,
    • пратката няма актуални сканирания (статусите на пратките в историята на проследяване не са актуални), това може да означава, че етикетът се е отлепил от пратката или тя е била физически повредена. В тази ситуация, моля, изпратете запитване чрез формата за контакт. В съдържанието на съобщението опишете пратката, нейното съдържание, опаковка, стикери, други характеристики, които ще улеснят идентифицирането на пратката.