Подаване на рекламация
Рекламации могат да се подават за:
- Щети;
- Фактуриране;
- Загуба;
- Непотърсена пратка или закъсняла доставка.
Ако вече е подадена рекламация, изберете съответния елемент от списъка с подадени рекламации или го филтрирайте, например по номер на товарителницата, и след това щракнете върху Търсене.
Можете да подадете рекламация за щети.
Рекламации по фактури могат да се подават онлайн на нашия уебсайт, в раздел “ За контакти“ от Клиентския панел.
Вижте по-долу как да подадете рекламация:
- Влезте в ecolet.bg и кликнете върху раздела “ За контакти“;
- Натиснете бутона „Добавете ново запитване“;
- В следващата стъпка попълнете всички полета;
- Изберете „Причина“, а след това номера на товарителницата. За пратките с няколко опаковки въведете номера на основната товарителница. Рекламации могат да се подават само за доставени пратки – загубата е изключение;
- Приложете съответните документи;
- След подаване на жалбата ще се покаже съобщение по-долу и тя трябва да бъде видима в списъка с наличните рекламации.