За да се избегнат проблеми в процеса на подаване на жалби, сме събрали най-важната информация за рекламациите.
Използването на следните съвети ще ускори процеса на подаване на рекламации и ще увеличи шансовете за благоприятно решение.
Рекламациите се разделят на:
- Рекламации за щети,
- Рекламации по фактури
Рекламации по фактури могат да се подават онлайн от клиентския панел
Вижте по-долу как да подадете рекламация:
- Въведете своя профил в ecolet.bg и кликнете върху раздела За контакт.
- Изберете следващия раздел – Добавете ново запитване.
- В следващата стъпка попълнете всички полета
- В полето „Причина“ изберете „Грешка във фактурата“, след което изберете номера на фактурата.
Анулиране на пратка
Ако пратката ви е била отменена и все пак сте получили фактура, подайте рекламация, както е описано по-горе.
По желание можете да добавяте и прикачени файлове.
След като жалбата бъде подадена, ще се появи съобщение по-долу и тя трябва да бъде видима в списъка с наличните оплаквания. Рекламацията ще бъде обработена в рамките на 90 дни след правилното ѝ подаване.