Пренасочване към друг адрес и връщане към подателя

Пренасочването на пратка към друг адрес е възможно, когато:

  • адресът за доставка е грешен
  • е необходимо доставката да се извърши на друг адрес.
  • някои данни трябва да бъдат изяснени (адресът за доставка е непълен).

Не всички куриерски фирми предлагат услугата пренасочване.

Пренасочване към друг адрес

В случай че адресът е грешен, имате следните възможности:

  • Куриерът все още не е взел пратката ви: анулирайте поръчката в системата и създайте нова поръчка с правилните адресни данни.
  • Куриерът е взел пратката ви: изпратете заявка чрез формуляра за контакт. Пренасочването на пратката води до допълнително заплащане в съответствие с тарифите на куриерската компания.

Важно!

Заявка за пренасочване може да се подаде само след като пратката е пристигнала в склада на куриера. Моля, имайте предвид, че няма гаранция за пренасочване. Куриерската компания ще го обработи, стига да е оперативно възможно.

Връщане до подателя

За да върнете пратката на подателя, е необходимо да изпратите заявка чрез формуляра за заявка, наличен в раздел „Контакти“. Моля, обърнете внимание, че пратката ще бъде върната на адреса за получаване.