Пренасочването на пратка към друг адрес е възможно, когато:
- адресът за доставка е грешен
- е необходимо доставката да се извърши на друг адрес.
- някои данни трябва да бъдат изяснени (адресът за доставка е непълен).
Не всички куриерски фирми предлагат услугата пренасочване.
Пренасочване към друг адрес
В случай че адресът е грешен, имате следните възможности:
- Куриерът все още не е взел пратката ви: анулирайте поръчката в системата и създайте нова поръчка с правилните адресни данни.
- Куриерът е взел пратката ви: изпратете заявка чрез формуляра за контакт. Пренасочването на пратката води до допълнително заплащане в съответствие с тарифите на куриерската компания.
Важно!
Заявка за пренасочване може да се подаде само след като пратката е пристигнала в склада на куриера. Моля, имайте предвид, че няма гаранция за пренасочване. Куриерската компания ще го обработи, стига да е оперативно възможно.
Връщане до подателя
За да върнете пратката на подателя, е необходимо да изпратите заявка чрез формуляра за заявка, наличен в раздел „Контакти“. Моля, обърнете внимание, че пратката ще бъде върната на адреса за получаване.