Как мога да анулирам поръчка в клиентския панел?

Анулиране на поръчка

Поръчката може да бъде анулирана, ако куриерът все още не я е взел.

Следвайте стъпките по-долу, за да отмените поръчка:

  • Влезте в профила си и отидете в раздела “История на поръчките” в страничния панел.
  • От списъка с поръчките изберете тази, която искате да отмените.
  • От дясната страна натиснете бутона “Отмени поръчка” (“Cancel order”). Състоянието ще бъде променено на “Отменена” (“Cancelled”).

Важно!

За клиенти с предплащане:

  • Статусът първо ще се промени на “Депозит”, а 48 часа след анулирането на “Отменен”.
  • Ако поръчката бъде отменена, средствата се възстановяват в рамките на 48 часа от анулирането на поръчката към баланса на клиента. Сумата може да бъде използвана за бъдещи поръчки.